vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Kategori: Blomman

Onsdagar brukar ju kallas lilllördag och idag när vi är lediga (studiedag) så insåg jag att det är en underbar dag att vara ledig på. Så varför inte gå hela vägen och göra det till en ledig dag. Ledig mitt i veckan skulle ju göra att man orkar så mycket mer då man får sova ut en dag.

Gårdagen var en lång dag då jag gjorde det svåraste provet i hela mitt liv. Jag var säker på max 4 poäng och då var en fråga värd 20 poäng. Det känns bra!
Sedan åkte jag för att träna småtjejerna ensam denna gång för att Johanna var borta. En mamma kom fram innan träningen och sa att hon tyckte att vi alltid höll i så roliga träningar som var kul att titta på. Det var väldigt roligt att höra eftersom vi alltid har panik för vad vi ska hitta på. Därifrån var det bara att åka direkt till stenhagen för träning. Det gick också bra det lilla jag var med. Sen efter kände jag mig svullen men det är väl smällar man får ta.

Nu ska jag strax i väg till gymmet för att möta upp Jannica. Därefter vidare till stan för att träffa Corre och köpa en födelsedagspresent. Resten av dagen MÅSTE bestå av plugg. Men jag är alltid bra att komma på annat att göra.

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: