vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

in my shoes

Kategori: Blomman

Jag älskar känslan i kroppen efter man tränat! Den är underbar. Jag älskar att spela innebandy och jag närmar mig nu matchspel då jag är med på matchövningarna. Min kondition är obefintlig och tekniken är väldig ringrostig. Men fan vad roligt det är!

Annars har dagen varit lång med ännu ett ekonomi prov men denna gång internationell ekonomi vilket gick helt okej. Det var mycket att skriva så man fick ont i handen, det var rätt skrattretande och titta runt i klassrummet och se folk sitta och stretcha armar och händer. Därefter var det småtjejernas träning och de var på pusshumör. När man blir anfallen av tre tjejer som pussar dig överallt för att de sedan ska ta en paus och fylla på med pussar och sedan flyger på en igen.

Dessutom har studentmössan anlänt! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: