vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

I'm here without you baby, but you´re still on my lonely mind, I think about you baby, and I dream about you all the time..

Kategori: Emma

Kom nyss hem från stan. Började dagen med en liten utbildning på jobbet, sen en lektion i skolan innan jag och Blom gjorde ett företagsärende. Sen vart det övningskörning med mamma och ytterligare några ärenden, och nu sitter jag här och funderar på om det kommer gå att träna ikväll eller inte.

Resten av helgen har jag ingen aning om, orkar inte ta några beslut... Dock lär alldeles för mycket tid gå till skolarbeten!

Känner att jag blev lite depp nu, trots att jag och Blom idag snackade om att livet var så bra. Ska lyssna lite på myspyslistan på spotify så löser det sig nog ;)


Trevlig helg alla!!

Kommentarer

  • blom säger:

    men va emma :O tre månader kan ju inte komma preis idag!

    2011-03-18 | 16:54:00

Kommentera inlägget här: