vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

76 dagar till studentdagen!

Kategori: Blomman

De senaste dagarna har jag varit på bra humör utan anledning och jag ser det positiva i saker. Det känns skönt fast jag gillar inte riktigt min inställning jag fått till att plugga till prov. Jag tänker hela tiden om det går dåligt vad gör det om hundra år. Jag är inte ens nervös..skärpning Hanna! Inte långt kvar nu ju.

Jag, Tilda och Corre satt och prata om våren och sommaren idag. Vi tog fram alla de mysigaste känslorna och herregud vad jag längtar. Tänka att ligga på en strand och det steker på kroppen och sen kommer den där lilla brisen. Eller när man ligger på en luftmadrass och doppar ner armen i vattnet, och sedan när man tar upp den och känner hur vattnet torkar. Ayia Napa nu tack! 

Men annars så har jag tillbringat dagen först hos sjukgymnasten vilket gick bra då jag körde maxtester. Han sa att om det blir problem med knät nu så har det inget med styrkan att göra iaf då jag är väldigt stark. Därefter bar det av till en ortoped där jag fick testa skydd. Jag fick sedan med mig det hem. Testade nyss att ta på mig det fattar inte hur jag ska kunna springa men man vänjer sig väl hoppas jag. Slutligen tandläkaren vilket gick bra. Nästa tid är först nästa år i februari och det kändes läskigt för jag har ingen aning vad jag gör eller är då..


Men nu tillbaks till hyllningstalet och matteplugget.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: