vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Lite för mycket tid resulterar i alldeles för många tankar..

Kategori: Emma

För en vecka sedan gick jag fortfarande i skolan. För en vecka sedan hade vi pick-nick med klassen i parken och på kvällen var det avslutningsmiddag i skolan. För en vecka sedan hade jag studenten framför mig...

Shiiiit va irriterad jag blir på mig själv ibland. Alltid dessa dryga tankar så fort jag har gjort något extra roligt eller speciellt. Alltid samma sak... Men fattar seriöst inte hur jag redan kan sakna skolan!

Denna vecka känns bara jobbig.. Har lite för mycket fritid vilket leder till alldeles för många tankar. Blir också lat av att ha så mycket tid, istället för att utnyttja den blir det inget gjort..

Men ser iaf fram emot imorgon, då blir det en heldag med brudarna i Stockholm, vi ska shoppa gärnet! ;) Och ikväll efter matchen tänkte jag börja packa till resan också. Det är bara sex dagar kvar till vi beger oss till Ayia Napa för en två veckor lång bartenderkurs! Det kommer bli awsome :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: