vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det går inte att jämföra en filt mot din kroppsvärme, en filt värmer inte hjärtat

Kategori: Tilda

Eftersom mina två bloggkollegor har åkt nu så antar jag att det är jag som måste hålla bloggen levande.. Hur det ska gå får vi se ;) men jag ska göra mitt bästa- såklart!

Det spöregnar ute för tillfället så jag hamnade här i väntan på att ta tåget in till stan och jobba. Igår var det seriefinal mellan oss och Fanna en riktig krigarmatch som slutade 1-1, vi var nöjda, så nöjda så att till och med Jekka ville hurra hah. En groda som jag hoppas hamnar på lagets hemsida?

Igår beställde jag hem denna skönhet


HP Pavilion DV6-3163eoHP Pavilion DV6-3163eo

Kommentarer

  • jessica säger:

    tilda då.. du kollar inte sidan ofta ;) den var inne redan igårkväll (Y)

    skönt att ni tar regnet i tierp, för här har det inte kommit en droppe på hela dagen :) jobba hårt!

    2011-06-13 | 16:10:41
    Bloggadress: http://jekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: