vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Världensmestuppdateradeblogg.se

Kategori: Emma

Känns lite konstigt att skriva här för det var så länge sedan sist. Kommer knappt ihåg hur man gör... Så får börja lite enkelt med att berätta om min dag. Åkte till jobbet vid niotiden imorse trots att jag gärna hade stannat hemma och gosat med min pojk som ännu en dag fick sovmorgon och inte jag. Men iaf så åkte jag till jobbet, och när jag kom dit så välkomnade Robin och Peter mig med ett "Det här kommer att bli årets roligaste dag", givetvis var de 100% ironiska vilket berodde på att vi vanligtvis brukar vara 5-7 som jobbar i butiken, men idag endast skulle vara tre.. Dock blev dagen inte alls lika tung som vi trodde med tanke på att folk inte var så shoppingsugna denna fredag. (Tack och lov!!)

Lunchen var i alla fall mycket trevlig. Mötte upp Hanna för en kinabuffé på Dragon Palace. Sen vart det tillbaks för att jobba till stägning och nu har jag precis kommit hem. Blir nog till att äta lite tacos och sen däcka i soffan..

Blir till att jobba hela helgen också. Hoppas på att det händer något roligt imorgon kväll men det återstår att se. Eftersom vi alla börjar bli vuxna och detta innebär att man måste jobba så är det ju inte det lättaste att få till något längre. Däremot är det tjejmiddag på söndag med alla mina finingar och det ska bli awesomekul!

Justja, kan ju ta och berätta att förra veckan var vi till Stockholm med mamma för att fira hennes 40-årsdag (som var i mars). Det blev mys i gamla stan, middag på resturang och bio på kvällen, premiären av Harry Potter. En härlig familjedag och mamma blev så glad för överraskningen!

Familjen + Johannes var också till Södertälje två dagar på en minisemester. Vi gjorde egentligen inget mer än att slöa, fast det var skönt det med, att bara komma bort lite. Kollade iaf på en väldigt fin solnedgång..


Jag saknar er, Hanna och Tilda. Känns som om det var år och dar sen vi tre gjorde något tillsammans! <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: