vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

När jag drömmer ser jag toppen av ett isberg

Kategori: Blomman

Ber om ursäkt för att uppdateringen är väldigt dålig men vi alla har haft väldigt fullt upp.

I fredags var ju jag på Harry Potter filmen och den var jättebra enligt mig :) Vi såg 3D vilket jag tyckte var jobbigt i början med tanke på glasögonen men sen vänjde man sig och det var riktigt häftigt stundtals när det kändes som en del grejer flög mot en.

I lördags var det jobb i några timmar och sedan kom Jannica till mig. Lite senare anslöt sig Emma, Amanda, Mickan,  Johannes, Höök och Tomkin. Vi förfesta lite innan vi drog till Saluhallen. Det var mycket folk vilket gillas! Ett giftermål och en otrohet hann vi vara med om ;) Några av oss däckade hemma hos mig vid 3-4 och klockan 7 ringde min klocka. Inte särskilt kul att jobba 8-18 men får skylla mig själv så. Kom sedan hem till en nystädad lägenhet vilket gjorde min dag. Tusen tack! '

Annars har jag jobbat öppning både igår och idag. Blev även en golfrunda med Corre, Robin och Fredde igår vilket gick bra....Tror vi alla lagt ner golfen nu haha ;)

Men nu ska jag vidare mot landet! Hörs då



Kommentarer


Kommentera inlägget här: