vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

allting kommer bli bra till slut

Kategori: Blomman

Nu när vi har varit hemma i en vecka börjar man känna att man saknar cypern. Det känns ensamt nu när man har vant sig vid av att vara omringad av sina vänner dygnet runt. Dessutom är jag sjuk vilket suger och efter de tidigare veckornas shottande av sambuca var och varannan kväll får jag nu nöja mig med mig hostmedicin.

Men det är skönt med lite svensk sommar med bara värmen kommer tillbaks igen nu när Jannica drog med den.

Min söta syster är iaf oskadd efter att ha varit på p&l. Hittade en del av mina försvunna kläder i hennes packning. Insåg häromdagen att jag inte fattar hur jag ska klara mig utan henne nästa år. Samtidigt som jag inte ska gå i skolan det är två tryggheter som inte kommer finnas i höst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: