vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

My day´s in Tierp!

Kategori: Tilda

Jag anlände till staden(?) Tierp igår vid 23 tiden då jag blev upphämtad av en söt liten flicka från fiskvägen! sedan begav vi oss till casa de sundbaum´s! resten av kvällen låter jag vara osagt..
Vaknar upp med ett stort leende på munnen så jag måste säga att det var en bra start på denna lördag. Blev även lite dans under frukosten, jag såg det som en uppvärmning inför kvällen! Nu sitter matilda och försöker förstå sig på ett nytt program på datorn som jag fixade till henne, och det går ju bättre och bättre iaf!

Skepp o´hoj från mig
puss <3

// Danny banny!

Kommentarer

  • Blom säger:

    Starkt debut inlägg Wadis!

    2011-01-22 | 13:58:21
  • Anonym säger:

    Tack så mycket! känner mig ganska nöjd iaf

    2011-01-23 | 11:50:55

Kommentera inlägget här: