vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

like a ocean needs the sand

Kategori: Blomman

I dag är jag helt slut. Gårdagens mys med spa slutade med lite festligheter iaf.

Stockholm i fredags var jättekul kommer nog lite bilder sen. Vi var nog på sämsta klubbe i hela stockholm men vi hade kul tsm iaf. Jag har insett att jag alltid sover bäst. Jag somnar djupt i alla lägen vart vi än är och sen snarkar jag, rör mig eller andas tungt så ingen annan kan sova. Vilket underbart sovsällskap jag är.

Sen i går kväll var vi oss Jannica där vi gjorde hårinpackning, ansiktsmasker och fotbad. Jättemysigt men sen ändra vi våra planer med filmmys till att fixa oss och åka i väg på lite fest i stället :)

I dag har jag tvättid i några timmar, sen måste jag städa mitt rum och plugga. Helkul dag!



Om 17 dagar så är jag tandställningsfri! Som jag längtat :)
Om 136 dagar tar vi studenten!
Om 148 dagar åker vi till Ayia napa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: