vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Kan inte bestämma mig, fotboll eller inte?!!

Kategori: Emma

Jag kom nyss på hur länge sen det var jag tränade på riktigt. Vågar inte riktigt ta upp det här men vi kan väl säga att det är på tiden att börja igen! Fyfan vad tiden går fort! Nu måste jag råda bot på det här. Med start idag.

Jag har ju en väldigt satsig träningskalender där man ska fylla i träning, mat, sömn, puls osv haha. Började skratta när jag fick den i julklapp. Den kändes aningen för seriös för mitt liv. Men för att kunna underhålla den så måste jag börja träna igen. Så nu betsämmer jag, efter frukosten då jävlar!

Fast det som känns lite sådär är ju att det är utgång med tjejerna på BJ ikväll som gäller. Det passar liksom inte riktigt ihop med min träningskalender haha.

Men utgången har varit planerad länge och jag är sjukt taggad så ikväll får bli något slags undantag eller nåt.

xoxo EMma

Kommentarer

  • hanna säger:

    men vadå emma? :O om det är ett undantag ska du sluta festa sen :S

    2011-01-05 | 12:19:44
  • Carro säger:

    åhh kommuncupen! Hoppas din känsla gällande fotboll kmr tillbaks Emma, jag väntar på att min lust dyker upp igen efter jag var hos er en stund..

    2011-01-06 | 18:45:21
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: