vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

I wont be here forever

Kategori: Blomman

Jag försov mig i morse och vaknade strax innan lektionen började. Skulle egentligen ha slutat klockan 17 men alla lektioner blev inställda så slutade med att vi slutade efter filosofin vid 11. Skönt som bara den!

Jag, Emma och Jannica drog hem till mig där vi lagade lite mat. Sen körde vi NHL. Emma somnade efter ett tag men jag och Jannica höll på länge. Det var kul! Men känns som man behöver lite träning haha. Sen lämnade dom mig och nu ska jag snart i väg till gymmet med mamma och pappa. Jag utmanar nog pappa på crosstrainern. Sen blir det att kolla dm-match i kväll :)

Fick ett jobbpass nästa vecka när vi var på konsum med. Äntligen!

Kommentarer

  • Emma säger:

    var det där finaste bilden du kunde hitta på oss? hah

    2011-01-18 | 23:09:25

Kommentera inlägget här: