vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

fucking perfect

Kategori: Blomman

Jag är less på skolan. Speciellt på matten efter en lektion.. Jag fattar inget och jag har redan ett stor klump i magen av oro för nationella. Det är bara siffror och bokstäver och massa skit. Men jag ska klara det!

Annars händer inte så mycket i mitt liv väntar mest på att telefonen ska komma eller att konsum ska ringa så jag får jobba. Men inget av dom verkar hända. I stället så sprack mina byxor idag vilket var jätteroligt så nu måste jag ju köpa ett par nya. Precis vad jag kände för att lägga ner pengarna på.

Jag tror inte vi kommer få något flak utan får stå där på studenten utan. Det känns jätteroligt när vår klass vandrar runt i uppsala på led när alla åker förbi oss på flaken. Fyfan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: