vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

förvirrad.

Kategori: Blomman

Nu har jag varit dålig på att skriva och nu borde jag verkligen inte skriva borde plugga religion. Har ju vart lite dålig med det pluggande.

Helgen har varit bra iaf som ni säkert redan hört och det var jävligt kul att berätta historier för de andra vad de gjorde i onyktert tillstånd i lördags. I bland är det kul att vara nyktrast. Haha nu såg jag corre framför mig igen. Fick sovsällskap sedan. I söndags vaknade vi vid 2 så det blev inte så mycket av den dagen men träffade iaf Mickan för att träna lite. Var länge sen jag träffade den bruden så var kul det :) Träffade en Hannah en stund i lördags med :)

Efter skola idag har jag jobbat några timmar, trodde jag skulle ha glömt alla plu koder men de kom tillbaks snabbt. De sitter i ryggmärgen hah. Nu vill jag jobba mer så bara hoppas på ett samtal.

Nej nu ska jag nog ta tag i pluggandet bara två prov kvar denna vecka!

Puss

När allt var så mycket lättare..

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag har bara hört talats om ryggmärgen? Fast det kanske finns en hjärnmärg med? haha

    2011-01-24 | 20:48:49

Kommentera inlägget här: