vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Året som gick 2010

Kategori: Blomman

Nu kommer årsresumen!

Året började bra med firande med massa fina brudar hemma hos mig.


Vi hade lagmys med fotbollstjejerna ute i snön

Annars var januari en tråkig månad.
Sen kom februari då hade jag och mickan massa mysiga dagar

Jag, Tilda och Emma började hänga på musikens hus och startade
även bloggen en fin dag i februari

Jag, mamma och Emma åkte kryssning med alla finnar och pensionärer

Sen kom Mars och vi hade avslutningsmiddag med innebandyn

Jag och Jannica var duktiga och satsade på beach 10 nu ändrat till beach 30

Sen kom en bra månad. April! Vi började den med att hänga hos marcus

Tilda och jag åkte till Sälen där jag åkte mer längd än jag tidigare gjort i hela mitt liv


Jag, Mickan, Simone o Hannah hängde massa med Martin o jesper

Jag och Hannah knäppte massa bilder

Min fina vän Tilda fyllde 18 år! Det firade vi med en överaskningsmiddag



Sen kom valborg som alla vet ska firas i Uppsala. Så det gjorde vi!



Vi hängde hemma hos Robin en kväll

Fotbollssäsongen drog i gång som jag fick se från sidan

Middag hemma hos Simone

Middag hos Amanda

Mera mys med fina vänner

Klasskampen - tilda kämpar här för vår klass

Vi hade lagfest med 60 tals tema med fotbollen


91orna tog studenten



Övernattade hos Hannah

Två av mina bästaste vänner fyllde 18 år!


Jag, Tilda och min syster började slita med ogräset på Peab

Sen kom midsommar, vilket firades i min stuga i öregrund


Sen kom det en tid då jag och Emmii insåg hur små vi var


Sista halvåret kommer senare

Kommentarer

  • Carro säger:

    Blomman! Vad roligt att se och läsa hur året har varit för dig. :)



    Väntar med spänning på fortsättningen. ;)

    2011-01-06 | 18:50:03
    Bloggadress: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här: