vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Året som gick 2010 del 2

Kategori: Blomman

Juli månad började precis som juni avslutades med jobb på Peab. Vi tvingade oss upp till
jobbet varje morgon för att kämpa med ogräset. När vi var lediga åkte vi och badade på olika ställen.
Här på lyssnarängen

Vid den här tiden hade jag hunnit få en väldigt ful bränna på ryggen

Mehedeby


Sen kom veckan vi hade taggat för i flera månader. RHODOS 15-22 juli





Efter denna underbara vecka hann jag bara hem och jobba på konsum i en vecka.
 Innan familjen började bilresan ner till Italien.





Efter en jobbig bilresa hem var det bara en vecka kvar på vårt sista sommarlov.
Jag och några vänner åkte till Gröna Lund en dag.



Ännu en av mina vänner blev 18 år. Corni

Min egna födelsedag den 22/8 tillbringade jag på ett träningsläger ute i skogen.





Jag och Simone åkte med Mickan och några av hennes klasskamrater på kryssning första veckan i skolan..



Den 28 augusti blev jag och corre kidnappade av våra fina vänner då de hade ordnat en överaskningsfest åt oss!



Sen kom september månad. I början av månaden var det mycket innebandy och vi laddade för seriepremiären.


Pappa fyllde år

Kulturnatten



Sen gjorde jag illa knät igen så blev kryckor igen. Jag, Tilda och Emma åkte till Stockholm en dag för lite shopping.




I oktober fick jag veta att mitt korsband var av så deppig i flera veckor.
Men den 10 oktober fyllde Hannah år :)




Den 18 oktober fyllde Jannica 18 år :)


Den 2 november fyllde Emmii äntligen 18 år och det firade vi med att överaska henne rejält.
Kvällen avslutade vi på BJ. Slutade med att tre av oss fick tillsägelse av vakt varav en smet från vakten!












Höstfest





Tjejmiddag hos Emma




Min vackra syster fyllde 16 år

Sen blev det december årets sista månad
Vi började den med Rhodosreunion kryssning



Terassen

Mamma fyllde år


Överaskningsmiddag för Jannica




Mys

Sen den 22 december bar det av till Stockholm för operation. Men visade sig
att mitt korsband inte var av så de tog bara ut skruvarna.

Julafton

Vi avslutade 2010 i en lokal i årsta





Det var mitt år det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: