vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sjukling i soffan

Kategori: Tilda

Eftersom jag inte kommer att delta i öppet hus ikväll i skolan med Flowfish UF så tyckte Emma att jag skulle skriva ett alla hjärtansdag inlägg vilket kommer komma här!

Först vill jag förklara mig från min dåliga närvaro här på bloggen bara. (Okej visst jag brukar vara ganska dålig men tro mig nu har jag en godkänd anledning)
Jag har varit sjuk :( och jag är inte frisk än.. (Får typ puls 1000 när jag går ett steg upp för trappan) Har varit hemma både idag och i måndags från skolan..  Har någon ett mirakel tips hur man blir frisk så ge mig det SNÄLLA

Så till det viktiga.. Alla <3-dag

På alla hjärtansdag skickade jag ett sms till min kära pojkvän, ett sms som jag tyckte var gulligt och jaa jag var nöjd. Sen insåg jag att det inte alls var så gulligt när jag fick tillbaka världens finaste svar från honom.
Sedan kom det fram när vi smsa att han köpt en ask med choklad till mig med.. Daniel Wadberg hur underbar får man bli?
På fredag ska vi ta vår alla hjärtansdag middag, sötnosen min har bokat restaurang. (Jag trodde vi var seriösa när vi bestämde att jag skulle boka bord på Bennys grill i Tierp!??)



Nu när jag skrivit om min fina pojkvän så vill jag också rosa mina fina & fantastiska vänner jag har! Ni vet vilka ni är!
Och min syster, som är saknad och som äntligen kommer hem till helgen! Puss

(och alla er som tycker jag är föör sent ute för det här- FUCK ER)

Puss, Tilda

Kommentarer

  • blommi säger:

    Åhhh jag blir nästan lite rörd ;) det var värt väntan!

    2011-02-16 | 21:32:06
  • Emma säger:

    Bra tilda!! :D sötast ni är, men seriöst, ni borde verkligen ha valt bennys!

    2011-02-16 | 22:24:12

Kommentera inlägget här: