vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tycker att livet är bra!

Kategori: Emma

Ni som kollar in här för att läsa om våra fantastiska alla<3dag dejter får bli besvikna ;) För vi kör hårt på singelstilen som vanligt, eller inte Tilda men hon är ju sjuk stackarn så tror inte det blev ngn dejt där heller.

Men jag har haft en bra dag ändå. Det här var också en dag som jag hade bestämt skulle bli bra och då blev den ju det också ;) Men jag var tveksam där en stund för min mobil har varit ute på lite äventyr men hittade tack och lov tillbaks, så det goda humöret kunde bevaras!

Kvällningen har tillbringats med plugghögen bestående av natur och filosofi. Har också anmält mig till högskoleprovet! Dock gjorde jag ett avbrott i det hela och bakade en kladdkaka som jag bjöd farmor och farfar på. Snäll jag är :)

Hoppas alla har haft en mysig dag! Pussis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: