vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

om du lovar mig

Kategori: Blomman

Vilket väder! Jag som trodde snön skulle försvinna nu. Men sen kommer den alltid tillbaks i dubbelt så stor mängd.

I går kväll sov jag hos Simone. Det var hennes första natt ensam så hon ville ha sällskap :) Det var mysigt det! Det var kul att höra om hennes london äventyr också. Jag måste säga att jag är lite avundsjuk, jag vill oxå till london. Förvånande nog kom bussen i morgon och den var bara fem minuter sen. Det kändes lite som om jag bodde i Vattholma igen. Det är lite skrämmande hur fort tiden går, att det nästan var 1 år och 2 månader sen jag flyttade.

Sen jobbade jag mellan 9-13 och nu funderar jag på om jag ska orka ta mig till gymmet. Men det känns lite jobbigt så skiter nog i det. I kväll ska jag kolla fotboll så blir nog bara att slappa tills dess.


räddning av "lila faran"

Kommentarer

  • Emma säger:

    bussen kom imorgon!!! bra sverige! ;)

    2011-02-11 | 14:12:49

Kommentera inlägget här: