vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Längtar tills jag får sätta mig på tåget till dig

Kategori: Tilda

Från stress till suckar till lättnad- En kort beskrivning om min dag hittills

Jag, Blommi och Corni kom fram till att det inte är ett enda läxförhör eller prov nästa vecka. Hur skönt är inte det? En pluggfri helg! Satan i gatan så nice säger jag bara!
Min helgprognos ser väldigt brais ut, utgång med brudarna i Gävle på fredag och på lördag har jag paxat sötpojken och på söndag är bara träning inplanerat och sen myspys framför tvn kanske. Så det ser bra ut och jag hoppas att prognosen håller i sig heh

Innan helgen ser jag först och främst fram emot blommans nästan inlägg ;) vänta ska ni få se bara..
Dags att röra på sig nu. Let´s go yoo hoo

Puss, Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: