vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

50 barre är rätt gammalt och ganska coolt

Kategori: Tilda

Piss apa (jävla satfläsk som emanuel i klassen skulle sagt). Jag är sjuk eller jag har ont i halsen, tung i bröstet och pappa påstod att jag hade glansiga ögon vid lunchen. Vilken grym timing eftersom det är cup ikväll..
Man kan ju gå och bli demprimerad på riktigt :( Inget spel för mig ikväll alltså ååå

Och nej det här ska inte bli något deppinlägg något sånt vill ändå ingen läsa. Nu är jag sjuk och vad kan jag göra. Acceptera och gå vidare. (vad hemskt att jag började tänka på idm och acceptansen 6 steg eller vad det är hah)

Igår blev min käre far 50 år. Jag och Daniel sjöng för honom på morgonen och gjorde frukosten till honom. Om en vecka är det fest för honom på lördagen och sen efter är det sportlov! That´s good hood soood loood mood eller nåt,
Helgen som kommer är inget att ta upp. Antingen sängen eller skola hah

Puss, Tilda


Grattis pappa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: