vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

När staden snöat över och gården blivit vit. Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit

Kategori: Tilda

En vecka till julafton och jag längtar till att få mysa med familjen och släkten. Julklappparna är nästan klara har en kvar men har nog bestämt den med, tur att jag hade Emmis med som hjälp igår annars hade det inte gått som en dans, att ha smakråd är ett måste för att jag ska få något köpt.

Denna dag (min första lediga sen förra fredagen) började jag med att ta en springtur. Sedan fick jag och Wadis låna bil och åka till Gränby där det blev en runda på Kvantum och sedan Systemet för personen med åldern inne. Vilken lättnad det kommer vara när man själv får gå in och shoppa det man vill ha, än så länge får man ju sitta på en stenhård bänk där utanför och tänka på det goda

Nu ligger jag här ensam för rastlös för att kolla på film eller läsa. Jag börjar bli sugen på att festa igen. Längtar till nyår. Klänningen är köpt. Jag är redo nu





Kommentarer


Kommentera inlägget här: