vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig...

Kategori: Emma

Varje gång jag tänker skriva på bloggen så blir det helt tomt, inte en enda tanke i mitt lilla huvud. Så jag får väl skriva om det vanliga. Har jobbat igår och ska iväg senare idag också. Imorgon är en "stor" dag, ska till banken på lite vuxenärenden, kan ju vara bra att ha ett kort som man kan betala räkningar med om man ska flytta hemifrån ;) Själva hemifrånbiten har inte riktigt löst sig en men det är iaf på god väg. Efter banken ska jag in till stan och mysa med Tilda & Hanna. Var ju inte igår precis... Ska fösöka fixa de sista julklapparna och kolla på bio.


Har inte alltid varit säker på att jag vill gifta mig, men efter att ha hört Sarah Dawn Finer sjunga Kärleksvisan finns det inga tvivel kvar. Någon gång i framtiden ska den låten spelas på mitt bröllop. Alltid lika skönt att ha planerat i god tid..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: