vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Jingle bells

Kategori: Tilda

Det var länge sen jag skrev så nu ska ni få höra vad jag har hållit hus på senaste

Förra veckan var det mycket jobb, stan med Blomman och morgonpromenad.
I lördags efter ett långpass på Torgkassen åkte jag och min fina sambo till Tierp och hade mys med min mor och far. På söndagen så var det fotbollsträning (orolig) och efter det var det julbak med mormor och Wadis.

Lussebullar och kanelbullar bakades och mormors julskiva sprakade ut ur stereon. Jag sjöng med i låtarna och trivdes i mormors julpyntade kök med rutiga gardiner. Och ja faktiskt för första gången detta år har jag fått en gnutta julkänsla

Annars
 
Har jag börjat läsa Zlatans självbiografi
Funderar jag vad tusan jag ska köpa för julklappar och när detta ska ske
Blomman kommer om 45 minuter så nu ska jag sätta fart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: