vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Dagen före julafton!

Kategori: Emma

Idag är det en glad dag. Har slitit som ett djur på mina två jobb senaste tiden men nu har jag äntligen tre dagars välförtjänt vila. Här hemma börjar julstämningen komma på plats. Nog för att vi har ätit lite julmat hela veckan men nu har tomtarna kommit fram, granen är på plats, julstrumpan hänger på dörren och julmusiken spelas på hög volym.

Denna dag ska jag och mamma mysfika på Café Royal. Sen måste jag slå in de sista klapparna. Har också en hel del andra saker att pyssla med som har med flytten att göra. För JA, nästa vecka blir jag och älsklingen stanare! ;) Ikväll blir det som alltid att hoppas på turen framför bingolotto, kanske tar en sväng förbi världens bästa mormor & morfar också.


Trevlig fredag gott folk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: