vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Årsresumé

Kategori: Blomman

Februari

Denna månad började med något roligt då min tandställning äntligen togs bort.
Vi körde två party kvällar + ekerö på sportlovet.
Den 26 februari fyllde Hööken 21 år och det firades i hans kvarterslokal.
Mars

I Mars var det dags för första studentgrejen. Studentkryssningen som vi hade taggat för i flera månader.
Den 9 Mars blev Fredde myndig och det firade vi en lördag kväll.
Den 24 Mars om jag minns rätt var det en dag som vi väntat (fasat för i flowfish) hela detta UF-år. Våga vara egen mässan. Vi lyckades tvinga på folk rätt många flowfish. 52 stycken tror jag eller så är jag helt ute och cyklar. Jag och Emma var även upp på scen och gjorde lite reklam.
I mars var det även dags för min innebandycomeback då jag fick mitt rejäla knäskydd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: