vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Vart jag mig i världen vänder

Kategori: Blomman

I fredags hade jag och Emmis en myskväll då vi gick ut och käkade hos Tilda. Väldigt mysigt! Därefter mötte jag upp de andra lite spontant och blev övertalad att följa med till Höök. I lördags jobbade jag sedan var det dags för en utgång och vilken utgång det blev. Ingen av oss har något minne av den men vi minns att vi hade kul iaf. Min kamera försvann någon gång under kvällen men visade sig att Emma hade den som tur var. Min nyckel har däremot inte dykt upp tyvärr. Kom hem vid 7 tiden på morgonen och somnade direkt. Mindre kul var det att jobba 15-23 på söndagen.

Idag ska jag strax möta upp syrran för att bjuda henne på lunch. Det är hennes sista dag i Uppsala innan hon flyttar till Spanien och jag har inte fattat det än. Jag får några dagar med henne i Spanien iaf men gud så tomt det kommer bli sen. Därefter måste jag hem för att packa och städa innan jag vandrar till jobbet för tiden 17-23. 

SÅ vi hörs om 10 dagar ha det så bra här hemma! ;) pussss blom


Kommentarer


Kommentera inlägget här: