vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Små barn- små bekymmer, stora barn- stora bekymmer

Kategori: Tilda

Okej idag är en ångest dag, panik och ont i magen. Varför registrerade jag mig på marknadsföringskursen på internet nyss? När jag ändå tänker göra en snabb avregistrering sen? Okej det är ett problem som går att lösa väldigt snabbt men ändå idag känns allt sådär eftersom jag har den där saken jag måste ta itu med senare.

Just nu skulle jag vilja ha svar om man får något säsongsjobb eller om man ska åka till Norge eller vad man nu ska göra. Vill bara ha ett schema över mitt liv nu eftersom jag haft en hel sommar med endast veckoscheman och knappt det. Men vad ska jag göra? Bita ihop och hålla tummarna att man får ett jobb är det enda alternativ som finns. Och det löser sig, det gör det alltid :) 

Tråkigt inlägg idag jag vet men det är skönt att få skriva av sig lite, det behövs vill jag lova. 

Puss 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: