vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Pantad och Såld

Kategori: Höök

Fredagmorgon!
Känslan man har i kroppen när man vaknar en fredag kl.5 och vet att man är ledig men ska likt förbannat upp tidigt för att hämta Johannes hemma hos Emma i något som kallas Fäcklinge som är så litet att de inte ens går att hitta på gpsen! Bara sjukt! Men men hittade dit iaf som tur var, för Johannes och jag skulle nämlingen på dejt, Eckerölinjen med massa pensionärer trodde vi, men var mest massa småbarn som sprang runt och vi förskte gissa åldern på dom, är svårarer än man kan tro! Hann även få i oss en hel del Brezzer:) Dagens höjdpunkt utspelade sig ändå inne i taxfreen :D Och nej Johannes välte inte ner något i golvet som man kan tro! Dom sålde Pistonhead på båten!!!!!!!! De är världens godaste öl så alla vet! Så jag blev 6 plattor piston och 3 flaskor Galliano rikare:) Väl tillbaka i Uppsala gick vi av i Gränby för att gå hem till mig i det underbara vädret, gick väl sådär. Välte pirran x antal gånger och tillslut lossnade ena hjulet, slutade med att vi tog en taxi. 

Hemma hos mig var de mys på balkongen i solen med bira och kapten röd i bakgrunden medans kaffet var på bryggning! Sedan blev de lite tv-spel fifa,nhl och ufc var allt Johannes hann få spö i innan vi(jag) lagade till mina special hamburgare (något alla måste få smaka någongång i livet!) som vi kasta i oss innan de blev stan för och lira lite minigolf med Mickan, Hannah Simone och Kalle:) Vilket man också ägde på;) Efter golfrundan drog vi vidare hem till mig och möte upp Blomman på vägen eller iaf jag dom andra försvann:P Kvällen slutade ungefär som vanligt, rivsår på hela kroppen nästan och en sticka i mitt högra lillfinger som jag lyckades få ut efter många minuters hårt arbete!

Idag vaknade man på soffan så dagen får fortsätta därifrån, vart den slutar vet man aldrig....  






Några bilder från denna dag! :)
1 och 2 taggade som fan!
3 Grym frukost!
4 Handlade så mkt att man fick två biljetter och lite godis;)
5 Han klarade inte av mitt och Johannes tempo inte:P
6 och 7 behöver jag säga så mkt mer? :D
8 Kylen har aldrig sett bättre ut på hela tiden som jag bott i denna lägenhet :D

Nej har inte tid och sitta och skriva mera nu, känner mig lite torr i halsen! Ha en toppen helg nu alla glada!:)

Over and out / Kroken :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: