vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Ont i varenda liten muskel

Kategori: Blomman

Nu är jag 19 år då ingen större skillnad skulle jag säga. Tillbringade min dag med att rensa ogräs på PEAB i regnet sedan hem för liten tårta innan det blev träning på kvällen. Har nu en ny kamera igen som jag hoppas jag kan nöja mig med vilket jag tror för hittils har den gjort ett bra intryck :)

Gårdagen tillbringade jag även den med att rensa ogräs innan jag träffade min kära vän Tilda på kvällen. Tyvärr somnade jag under filmen vi hyrt men men. Idag har jag förutom jobbat varit på upprop till min engelska kurs jag ska. Kändes otroligt vuxet måste jag säga så får se hur det här går för mig som är sämst på engelska. Nu är jag precis hemkommen från ännu en träning på 2 h och 45 min. Det är inte att leka med kan jag säga och jag är så jävla sliten just nu därför tänker jag kravla mig till sängs. 5.30 ringer klockan även i morgon jippie!

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: