vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Monopol bira och Whiskey

Kategori: Höök

Så kom äntligen den efterlängtade helgen men vart fan tog fredagen vägen? Efter jobbet blev det en sväng förbi sys för att fylla på kylen innan allt folk ramlade in.
Satte oss på balkongen i solen och stekte lite med en Whiskey för att sedan förfesta med UFC, sjukt kul och se brudar lira tv-spel speciellt när dom fokuserar till 100% hoppas verkligen filmen kommer upp på facebook håll utkik! Kröket fortsatte med lite fia med knuff, och tävling mellan mig och Blomman som jag vann så enkelt;) Drog vidare ner till stan för lite utgång på BJ, alla tog bil ner på stan utom jag som är så hurtig och tar cykeln + i kanten till mig!:D Vad som hände där inne är de inte många som vet, sprang iaf på chefen väldigt roligt:)
Lyckades ta oss hem till Blomman där efterfesten urartade!

Idag har vi beställt pizza till frulle och lirat monopol där jag sopade banan med Mickan och Blomman lite för lätt!:D 
Just nu håller Blomman på och fixar sig hon ska till jobbet så synd om henne!(eller inte) medans jag och Mickan chillar på balkongen med cola och kapten röd, sjukt sugen på en Wirre nu alltså:) Blir väl någon bira ikväll igen frågan är bara vart?!

Over and out mister gästbloggare!
/ Kroken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: