vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

why do i wont you when i can´t have you?

Kategori: Blomman

 I går var jag på the studio och lekte modell för en dag med Simone och Mickan. Jag insåg att jag inte är någon modell då jag trycket i mig 8 kakor i pauserna. De var faktiskt mina favoritkakor. Drömmar mums!

Det var roligt iaf men tog väldigt lång tid då man fick sitta och vänta mycket. Jag hann inte kolla på mina bilder då jag var tvungen att skynda iväg till jobbet för att jobba några timmar till stängning.

I dag är det resursdag så har varit ledig vilket var väldigt skönt. Har blivit en del naturplugg men borde ha gjort lite mer. Senare i kväll blir det innebandy vilket gillas!

Jag gillar att ha på mig träningskläder (oanvända!) för alltid när jag kommer hem tar jag på mig shorts och strumpor och hela köret fast det kan vara 3 timmar kvar till träning. Jag trivs i de kläderna helt enkelt hah.

Som ni märker har har jag inte så mycket att berätta..jag ligger ju lite efter med det där körkortet ;)

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: