vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Give Me Everthing- Pitbull feat Ne-Yo, Afrojack

Kategori: Tilda

Shuri alla

Klockan är åtta och ibland funderar jag varför jag aldrig kan sova längre än till nio.. Men det finns de som är värre än mig som min far och min syster. Min far vaknade klockan sex igår imorse och då gick han upp och böt däck på bilen och min syster är alltid uppe vid sju även fast hon inte behöver.  Så det där med att vara morgonmänniska kanske sitter i blodet ;)

Igår var det fotboll för hela slanten. Först hade jag match i Gimo och sen blev det till att åka och kolla på GUSK-Strömsberg. På kvällen blev det altanmys med Emma, Corni och Blommi. Trevligt var ordet!

Nu blir det Valbo

Pusss, Tilda


Fredagens äventyr resulterade i detta :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: