vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

shuri

Kategori: Blomman

Mina kära bloggkollegor verkar ha gått upp i rök då jag inte läst ett blogginlägg från dom under detta lov. Fy skäms!

Gårdagen var mysig med stan och bryggmys med olika vänner. Blev en del inköp också men nu måste jag spara lite. Nu tycker Emma jag är töntig men jag måste faktiskt spara!

Sen på kvällen vart det dubbelträning med smålagsspel. Helt sinnes vad trött jag blev. Jag kände mig som jag vägde ca 200 kg som jag försökte släpa runt på planen. Jag skulle ta hand om en av de nya tjejerna vilket slutade med att jag råkade skära henne med mina naglar i en närkamp så att hon började blöda. Mitt ben var till och med blodigt. Bra fadder jag är! 

I dag har jag varit på träningshumör då jag vart ute på en löprunda och nu ska iväg till gymmet för att träffa Simone. Senare i kväll tänkte jag faktiskt åka och kolla på fotbollsmatch. Det var ju månader sen jag var där så saknar alla tjejer.


Nu börjar det närma sig fredag och gud vad taggad jag är! Det här kan sluta illa :)

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: