vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

i don´t care who you are

Kategori: Blomman

Nu är jag tillbaks efter lite mer än en vecka paus. Jag är inte riktigt i samma bloggform som Emma utan lite mer ringrostig.
Det har inte hänt så mycket spännande veckan som gått förutom att jag jobbat så.

Den här veckan har jag kört mina första hela innebandyträningar och gud vad lycklig jag blir av det. Så jävla kul! Jag är lite ovan och det känns att jag inte har riktigt samma känsla vart jag ska vara på planen eftersom jag är van att sitta på läktaren. Men det kommer nog snart tillbaks, mitt största problem är konditionen som är oexisterbar. Kanske blir något inhopp på någon kval match iaf :D

Idag har jag gjort lite småshopping med. Man blir så sjukt sugen på att börja använda sommarkläder när det är fint väder ute och det finns massa blommigt och fint i affärerna.

För ett år sen befann jag och Tilsing mig i sälen kom jag på nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här: