vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

framtiden?

Kategori: Blomman

Jag har en klump i magen och oroar mig för lite allt möjligt. Och när jag väl börjat oroa mig kan jag hitta på massvis med onödiga skitsaker att förstora upp för att jag ska oroa mig lite mer.

Jag tänker det känns jobbigt att tiden efter studenten är ett så stort frågetecken. Jag vill ha saker planerade! Jag har sökt lite kurser i allafall så att jag har alternativ.

Min fina lillasyster kom in på svenska skolan i spanien inför nästa år. Jag blev jätteglad för hennes skull men slutade med att jag brast ut i gråt i stället. Allt skulle bli så tomt utan henne..

I morgon ska jag i allafall spela min första match sen skadan nu då. Det ska bli skojigt och konstigt nog oroar jag mig inte över det alls. Det ska bara bli kul :D Men det kändes jobbigt att tacka nej till jobbpasset jag fick i morgon. Tackat nej till lite för mycket pengar denna vecka..

Behövde skriva av mig lite ;)

Kommentarer

  • emma säger:

    du kommer alltid att vara närmast mitt hjärta. hur långt borta vi än är ifrån varandra. <3

    2011-04-13 | 21:53:49
  • Hannah säger:

    Du är bäst!

    2011-04-14 | 21:20:17

Kommentera inlägget här: