vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Baby here we are, standing face to face. Just the two of us, locked in your embrace.

Kategori: Emma

Har tränat och pluggat lite här på kvällskvisten, nu är det soffhäng innan det blir till att sova. Imorgon är det studiebesök på blodcentralen på akademiska.. Hoppas vi inte behöver se något riktigt blod för har lite svårt för sånt. Sen är det helg! Tänkte nog ta mig förbi Centralbadet en sväng också. Jag fick ju ett simkort av pappa när jag fyllde år (i november) som jag fortfarande har åtta gånger kvar på! Så det känns som om att det är dags att simma nu haha, fast få se hur det blir med den saken..

Mamma och Klara är just nu på Konserthuset i Gävle och kollar på EMD. De frågade om jag ville följa med men nej tack, jag stog gärna över.


Har ju faktiskt redan sett Snygg-Erik live en gång, i Östhammar av alla ställlen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: