vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Väntar på vändningen

Kategori: Blomman

Heeej,
inget går riktigt min väg nu först knät och så blir jag sjuk. Men vändningen borde väl komma snart hoppas jag! För nu är jag på botten. Var hos läkaren i fredags och han trodde det var lateral menisk skada och yttre ledbandet + en inflammation. Men fick en tid för magnetröntgen på torsdag. Tills dess och kanske längre blir det kryckor och högläge.

Sen vart det shopping kommer nog lite bilder på vad jag köpt senare. En jättemysig dag med Tilda o Emma iaf som avslutades med middag på tacobar.

I går blev det hockey. Almtuna vann mot Rögle! Sen bjöd Hannah mig på bio. Vi såg I rymden finns inga känslor. Den var jätte rolig. Hannah sov igenom hela filmen men.

Mitt innebandy lag vann seriepremiären idag med 7-2 mot Hagunda :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: