vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Vad är deras problem!? Man börjar ju undra om det ens finns några bra i denna värld

Kategori: Tilda

Denna helg har varit bra förutom matchens resultat.  
Tjejkvällen igår hos Blommis var riktigt mysig :)
Och imorse börja jag och Blom snacka om det som varit. Vilket är så jäkla skumt att tänka på. Vad gjorde jag för ett år sedan? Tre år sedan!?
Jag fick nästan ett ryck att jag skulle ladda upp lite bilder från gamla tider eller dagar som man minns. Men jag ändrade mig, så nu får ni stå ut med att bli utan dessa underbara bilder.
På någotvis får jag för mig att jag ska börja summera detta år. Det känns verkligen som 2010 är över nu. Antagligen är det väl för att sommaren är över och att fotbollssäsongen börjar att närma sig sitt slut.
Jag hatar att börja tänka i dessa banor..

Det känns som jag tänker alldeles för mycket på sådant som egentligen inte spelar någon roll. För det ända man behöver lägga kraft på egentligen är ju dom nya dagarna som kommer.

Puss, Tilda


Denna dag känns så fruktansvärt länge sen. Ändå var den i
november förra året. Tiden skrämmer mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: