vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Jag gillar känslan av att det vänder

Kategori: Emma

Till att börja med, vart är dom Hanna?

Denna dag klassificerar jag som en totalslapp utan mening, fett skönt! Ska väl ta och kliva upp ur sängen snart för lite vettigt hade jag iaf tänkt göra. NK-labben och lite religionsfrågor. Men mer än de blir det inte. Ikväll byter vi ut fotbollsträningen mot plask på Vendelbadet. Otroligt skön dag må jag säga.

Det var två månader sen vi var på Rhodos, det känns inte som om mycket har hänt efter men det har ju liksom hunnit gått två månader. Helt sjukt! Fortfarande när jag kollar på bilder så får jag värsta abstinensen. Typ även om jag kollar på andras utomlandsbilder, det ser så härligt ut allting! Åhh nästa sommar, take me away! ;)

Men som det står på mitt positivitetskort från Åsiktsmässan; Jag har allt jag behöver för att vara glad och lycklig här och nu!


tänkte att det passade bra med en bild från Ladies night
eftersom det var precis två månader sen hahaha

Kommentarer

  • Maria säger:

    Spännande innebandy serie i år. Ska bli kul att mötas Hanna

    2010-09-17 | 00:25:39

Kommentera inlägget här: