vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Dear John, written by Nicholas Sparks

Kategori: Emma

Totalt ointressant.

Har verkligen inget roligt att berätta och vet egentligen inte varför jag skriver. Känner bara för att skriva lite, så det får bli tankarna som snurrar just nu. Till att börja med så är det nu verkligen höstigt ute, även fast solen lyser så är det iskallt. Imorgon blir det nog till att säsongsinviga mina älskade kängor! Dagen har flytit på och i skolan var det mest att lyssna. Än så länge har jag varit en väldigt bra elev, har varit koncentrerad och gjort det jag ska. Så än så länge håller jag löftet man avger inför varje skolår, att iår ska jag verkligen vara seriös! Men nu när det är sista året så ska jag faktiskt försöka vara det, har ju ett så pass slappt schema och varken språk eller matte så det ska nog gå (a) Lyssnade på en valdebatt också, snubben från KD var asskön haha.
Imorgon är det bara en lektion och sen blir det stan. Har inga pengar att spendera men ska skriva in mig på körskolan och fixa praktikplats. Kom på att om två månader så får jag faktiskt ta körkort jag med så det är väl bäst att börja nu. I helgen blir det lugnt. Bilbingokiosken, seriefinal mot Danmark, pjyamasparty hos blom och höststäda rummet. Är sjukt taggad inför matchen! Och grejorna till rummet har kommit nu så ska fixa med det, få se om det blir lika fult som pappa tror haha. Det var länge sen jag använde symaskinen också så är lite sugen på att sy något men få se hur det blir med de.
Till något annat men som upptar det mesta av mina tankar. Framtiden, jag tänker typ hela tiden på vad jag vill göra efter studenten. Jag blir så avundsjuk när man läser på tex FB att alla drar iväg. Jag vill också. Tierp är verkligen inte stället för mig. När allt känns tråkigt så blir man alltid glad av att kunna tänka nästa år får jag göra vad jag vill. Och det ska jag också!

Lite gladare än förut.
Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: