vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

You are my only exception

Kategori: Tilda





Här kommer mina bilder från i lördags. (tyvär har jag varken bild på födelsedagsbarnet själv eller förfesten så ni får helt enkelt nöja er med dessa två) 
Snart har ännu en vecka gått i skolan och nu är två prov avklarade vilket är grymt skönt. En uppsats och två prov kvar för min del och sen är det höstlov
Haha Bonde söker fru var klockrent igår. Hela familjen sitter i soffan och kikar och när det blir som roligast reser sig min far upp i soffan och lämnar rummet för att han tycker det blir för pinsamt haha. Härliga program. Måste följa tjejbonden alltså.
Idag gjorde jag och flickorna marknadsundersökningar för företaget. Haha alltså vissa svar säger jag bara. Skönast var ju stavningen på turkost med q och på övrigt hade någon skrivit: "Det finns bättre affärsidéer ;)"
Jag är positiv

Puss, Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: