vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på så det får bara bli text

Kategori: Emma

Gårdagskvällen var super.
Det var lagfest med världens bästa lag som gällde! Vi började med att äta god mat på Tsatsiki. Sedan blev det ut på stan och klara av kvällens uppdrag. Sjöng Främling för ett gäng gamlingar bl.a ;) Sedan blev det taxi ut till Boländerna och Beijer... Hmm skumt, men fick låna en lokal där som var perfa för lite festligheter. Så vi fortsatte med lekarna och förfesta lite. Vid tolvtiden åkte vi tillbaks in till stan. Och då ni var vi lite olagliga. Eller iaf jag och Ostis, de andra visade ju bara sitt legg i dörren till Kalas, men vi småbarn planka ;) Skönaste kommentaren från Ost: -Tänk att jag är här inne, jag får ju liksom inte ens cykla utan hjälm, hahaha. Sen blev det skaka rumpa ett tag. Den andra drog vid två men jag och Blom hängde kvar och satt o snacka o frös. 

En grym kväll tycker jag! Bra fixat Amanda! 
Men är besviken på Kalas, känns faktiskt som ett riktigt B-ställe (säger jag som inte har så mkt att jämföra med), så om 29 dagar när jag också är 18 så blir det förhoppningsvis ngt trevligare ställe!

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: