vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

somebody

Kategori: Blomman

hallå,
jag suger på att uppdatera bloggen för tillfället..förlåt Emma. Helgen bestod av lite party då jag, Hannah, Mickan och Simone slog kackarna i taket på Bj i fredags. Sen i går vet ni redan vad som hände.

Det som går bästa i mitt liv just nu är nog arbete. Jobbade ju ons-fred på konsum. Sen fråga de om jag ville jobba i lördags sen fråga Guntherska om jag ville jobba på söndagen. Sen ringde konsum idag igen så ska jobba tisdag och torsdag. pengar pengar!

Men pengar lär behövas för våren med studentkryssningen och alla skivor. Så jävla taggad! Studentkryssningen är dte ju snart bokningsdags. Skoldagen var det rätt mycket prat om den :) Vi krossade marcus och fred och deras tanke om att två i en hytt var bäst. 4 ska man vara ju. Vi gillar fylleprat! Jag, Tilda, Emma och Sammy i en hytt vilken kanon hytt måste jag säga ;)

Nu ska jag ta Gardacil sprutan sen blir det ekonomiplugg....

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: