vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Only girl (In the world)

Kategori: Tilda

Irritation på mamma och pappa:

Dom: Jo visst gav vi dig mat pengar i Rhodos?
Jag: Neeeeeej neeeeeeeeeeeeej neeej
Pappa: Det låter ju underligt..
(och så fortsatt på samma visa en stund till)

Blir så irriterad när dom får det att låta som att jag ljuger, och att dom visst gav mig pengar när det inte alls är så. Jag har faktiskt finansierat hela min sommar själv så dom ska inte komma och säga något. Punkt.

Okej egentligen är jag inte så irriterad som jag kanske låter men det är så grymt skönt att skriva av sig lite.
Har haft en helt okej dag annars på Hemköp. (är inte alls så hemskt som Emmo beskrivit ju!?) 
Hade en jätte bra vecka i Funäsdalen förra veckan! Har faktiskt kännt mig positiv som tusan nu på senaste tiden av ingen anledning alls vilket är väldigt skönt.

Mer än så här blir det inte idag få se om det kommer upp några bilder från lagfesten någon gång snart!
Har en riktig going bild på lag 1 och segerbucklan :) wii

Puss, Tilda


Vackra Funäsdalen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: