vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Inatt drömde jag en mardröm, en mardröm om spöken..

Kategori: Emma

Vem fan är det som bestämmer att man ska NP i Svenska. Det är fan inte okej att man ska skriva ett fem-minuters långt tal som man sen ska hålla inför klassen. Bajs, vettefan vad jag ska prata om :S

Detta kombinerat med att klura lite på UF-arbetet och fixa en bra maskerad-outfit blir dagens problem. Sen har jag ett till, men det är fan inte upp till mig längre... Justaja, kanske ska ta och berätta att vi har bytt affärsidé en fjärde och förhoppningsvis sista gång nu! Men det här tror jag faktiskt på på riktigt.

Nu ska jag plågas ett tag, sen ikväll blir det trevligheter hos Jannica. Och så börjar ju höstlovet. Så livet är ganska bra ändå ;)

HIhi Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: