vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Fattar inte vart min kärlek till Stockholm kommer ifrån, så fort jag läser något om stället så får jag typ en uppenbarelse om att jag bara måste flytta dit.

Kategori: Emma

Shit pommes vad tiden går fort! Har gjort två veckors praktik på Stadium nu vilket har gått kanon! :D Men längtar faktiskt till skolan. Idag kom jag att tänka på egentligen hur bra man har det i skolan, man har något om göra om dagarna och man får alltid lunch (slipper ha matlåda med gårdagens rester), när man inte har plugg så är det ju bara chill och man träffar kompisarna. Mm jag gillar faktiskt skolan, men nästa vecka är jag ganska säker på att jag kommer tycka annat, religion och rättskunskap kan ju bara gå och dra sig!

Helgen blir en lugn mysishelg, alldeles perfekt faktiskt!

Jag njuter av min braiga känsla som sitter i just nu. Gaaaaalet skönt med denna positivitet! Och på tal om glädje... 25 dagar kvar nu bara!!

Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: