vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

born to run

Kategori: Blomman

I går var jag och Emmi på stan. Jag skulle hitta jeans och jacka. Men hittar inget fast köpte ett par jeans men mest för att det var halva priset. Emma skulle hitta ett jobb det gick inte så bra det heller. Sen mötte jag upp mamma och vi startade vår bankturné. Vi hann gå in på swedbank tre gånger, handelsbanken två ggr och nordea en gång. Det var ju roligt..

Gårkvällen var jättemysig :) Jag, elin och Jannica gick ut och åt på tzatsiki. Grekisk mat är så jävla gott! Där satt vi i ca 4 timmar innan vi flyttade oss till artific(eller vad det heter) för att ta en drink. Vädigt trevlig kväll och kul att vi äntligen träffades eftersom vi är dåliga på att göra det.

I dag hade jag tänkt gymma lite men tydligen var det gratis provträning på friskis så kommer vara fullpackat. Det blir en långpromenad då istället önskar jag hade en kompis i närheten nu. Senare under dagen ska jag kolla mitt lags ib match i björklinge. Lite seriefinal där.

Hanna





Kan man tänka på något så ofta att det aldrig kommer hända därför

Kommentarer


Kommentera inlägget här: