vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

12 dagar kvar och ni kan ju bara tänka er hur mycket jag längtar och hur galet taggad jag är..!!!

Kategori: Emma

Ibland känns det som om jag verkligen har för mycket tid över. Visst finns det plugg jag skulle kunna göra men inget som måste göras just nu riktigt. Var och sökte lite jobb igår, hoppashoppashoppas! Då skulle ju tillvaron bli lite meningsfull iaf. Fast det är ju ganska skönt att bara chilla också. Har tid att kolla på TV för engångs skull. Måste säga att det är en hel del bra skit just nu, en rekomendation är Bartenderskolan på TV3 hahhha, mycket intelligensbefriat program, men jag får verkligen sommarkänslor och framförallt Rhodos-minnen! Sevärt! ;)

Vill ge lite cred till både Hanna och Tilda som båda tog sig i kragen och uppdaterade bloggen. Bra flickor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: